یعنی هاااا پووووف... ![]()
افیس کامپیوتر شرکت پرید! یه کرک قدیمی ران کردم که ای کاش اینکار رو نمیکردم :(((
انتی ویروس محترم هم روشن بود و زد همه چیز رو نابود کرد.. میدونید دیگه.. اگه انتی ویروس فعال یاشه فایل کرک رو به عنوان ویروس میشناسه و بدبختتون میکنه :دی
حالا وسط این همه کار سه ساعت بشین افیس و پیدا کن نصب کن و کرک کن... خدایا پــــــــــــــوف
اون ورژن پروی 2019 بود که از دامین شرکت برداشتم..این که خودم دارم 2013 معمولیه... خب من 2019 امو میخوامممم ![]()
دو هفته هم که همه جا تعطیله نمیتونم برم شرکت همون 2019جان رو بردارم..باید با ورژن قدیمیه بسازم تا ببینم چی میشه...
ما را در سایت 4) زلزله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88