امشب یک دنیا دلم گرفته.. دلیلش مشخصه و کاملا به خودم حق میدم.. همیشه همینطوره.. به وقت غم و غصه، خودم رو بغل میکنم و به خودم حقِ غمگین بودم میدم... مثل الان.. زندگیه دیگه.. دمادم شکست و پیروزی... چه میشه کرد...
ما را در سایت 4) زلزله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108