۹۸)

خرید بک لینک

امکانات وب

امشب یک دنیا دلم گرفته.. دلیلش مشخصه و کاملا به خودم حق میدم.. همیشه همینطوره.. به وقت غم و غصه، خودم رو بغل میکنم و به خودم حقِ غمگین بودم میدم... مثل الان.. زندگیه دیگه.. دمادم شکست و پیروزی... چه میشه کرد...

+ نوشته شده در پنجشنبه یکم آبان ۱۳۹۹ ساعت 22:56 توسط |
4) زلزله...

ما را در سایت 4) زلزله دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 17:54

صفحه بندی