108)

خرید بک لینک

امکانات وب

دیگه بعد از یک سال و اندی باور کردم که قرنطینه و کرونا میتونه روان آدم رو از پا دربیاره.. این هفته از پا دراومدم :| من 3 هفته س به جز یک روز، نرفتم شرکت.. خل شدم در خانه رسما.. شما فکر کن کل هفته پشت میزت تو اتاقت باشی خب کسل میشی دیگه نه ؟ چهارشنبه رسما قاطی کرده بودم و هیچ حوصله نداشتم..بمیرم برای خودمون... چرا تموم نمیشه این لعنتی؟ من رسما بالای 4 نفر ادم نزدیک هم میبینم استرس میگیرم !! 

لازمه این رو  بگم که از اول کرونا من اینطوری بودم که نه مقاومت کنیم، چیزی که نیس.. خودمون مواظب روح و روانمون باشیم، شاد باشیم زندگی رو ساده بگیریم و و..... الانم دارم غر میزنم میدونم... همین که خودم و عزیزانم سالم هستیم باید شکر کنم، اینم میدونم.. اما اجازه بدید غر بزنم و برم به ادامه ی زندگیم بپردازم :/ 

من دلخوشم به یک صبح سپید.. که متاسفانه خورشیدش ناز داره و زیرلفظی میخواد تا از راه برسه :دی

تنتون سالم و دلتون خوش 

+ نوشته شده در جمعه دهم اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 18:40 توسط  | 

4) زلزله...

ما را در سایت 4) زلزله دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: شنبه 18 تير 1401 ساعت: 15:43

صفحه بندی