ببین چقدر تنبل شدم که ماهی یکبار سر میزنم به وب..
آقا دقت کردین چقدر زبان خوندن گرون شده؟!! الان دوره های موسسه ای که قبلا کلاس زبان میرفتم رو چک کردم..یه تعیین سطح انلاین 400 هزار تومنننن
مگه دارییم... من حس اصحاب کهف رو دارم.. وقتی تعیین سطحش اینقدره خود دوره ی دو سه ماهه چقدر شده؟!
اما خیلی دلم میخواد زبانو از سر بگیرم...الان حس میکنم اتباطم با دنیا قطع شده :/ دوره ی زبان خوب سراغ داشتین ممنون میشم معرفی کنید :)
ما را در سایت 4) زلزله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88