زلزله اومد!همون لحظه ای که داشتم درس میخوندم اومده و من نفهمیدم! به تارِ مویی بنده این عمر ما... سر چی اینقد حرص میخوریم پس؟ الان از کجا معلوم بخوابیم و صبح بیدار بشیم؟ کمتر حرص این دنیا رو بخوریم.. نه ؟ 
ما را در سایت 4) زلزله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112