106)

خرید بک لینک

امکانات وب

عیدتون مبـــــارک

سلام دوستان

آمدن بهار دلکش رو صمیمانه خدمت شما و خودم تبریک میگم.. بعد از این یکسال غم انگیز با قرنطینه، این بهار کمی از بار غصه مون کم کرد.. اما این بهار دلکش باز هم نرسیده و نیومده دهان من رو سرویس کرد..با چی؟ با آلرژی :|

به این صورت که از اواسط اسفند از صبح به صورت مدااااوم در حال عطسه کردن هستم و دیدگانم همه پر ز اشک.. خارش و کهیر اینا هم هست.. پکیج کامله خلاصه.. هیچی دیگه میگن قرص ضدحساسیت تلفست خارجی هم دیگه تو بازار نیست و با قرص های بیخود ایرانی هم بنده هنوز مداوا نشده ام..

فعلا بینی مبارکم پوستش کنده شده از بس با دستمال کاغذی همآغوشی داشته.. تا خرداد هم ظاهرا همین وضعیتو داریم...

حالا اینا رو ولش کن.. یکی اینجا از شنبه باید بره سرکار :| حالشو نداره بعد از یک هفته تا 10 ونیم صبح خوابیدن، عصر 2 ساعت خوابیدن، دوباره 7 صبح بیدار بشه :| فعلا دغدغه م خواب صبحه که بهش عادت کردم و مجددا باید ترک کنم :دی

خب شما چه خبر؟ :)

+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۰ ساعت 11:29 توسط |
4) زلزله...

ما را در سایت 4) زلزله دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 17:54

صفحه بندی